ოჯახისა და თემის ჩართულობა სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში -1 შედეგი - დაწყება
ტერმინოლოგია საექთნო საქმეში -1,2 - დაწყება
ნივთიერებათა კლასიფიკაცია და მათი ფიზიკურ-ქიმიური თვისებები -1,2 შედეგი დაწყება
ნივთიერებათა კლასიფიკაცია და მათი ფიზიკურ-ქიმიური თვისებები -შედეგი 6 დაწყება
მორფოლოგია და მემკვიდრეობის საბაზო საკითხები -1,2,3 შედეგი დაწყება
მორფოლოგია და მემკვიდრეობის საბაზო საკითხები -4.5 შედეგი დაწყება
ბიოქიმია -4, 5, 6, 7 დაწყება
კომუნიკაცია საექთნოა საქმეში- 1,2 დაწყება
ფარმაკოლოგია 3 შედეგი დაწყება
ფარმაკოლოგია(საექთნო საქმე) -4 შედეგი დაწყება
ჰისტოლოგია -1,2,3 დაწყება
ბიოქიმია(ფარმაცია)- 1,2,3 დაწყება
ფარმაკოლოგია(საექთნო საქმე) -5 შედეგი დაწყება
ფარმაკოლოგია -1 შედეგი დაწყება
ფარმაკოლოგია- 2 შედეგი დაწყება
მომხმარებელთა ურთიერთობა ფარმაცევტულ დაწესებულებაში.-1.2 შედეგი დაწყება
სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმები შედეგი -1,2 დაწყება
საექთნო მენეჯმენტის საფუძვლები- 1,2 შედეგი დაწყება
გერონტოლოგია და გერიატრიიის საფუძვლები -1.2 შედეგი დაწყება
გაცნობითი პრაქტიკა-სკოლამდელი აღზრდა და განათლება- 1,2 შედეგი დაწყება
მცირე შეფუთვები -1 შედეგი დაწყება
პროდუქციის მიღება-განთავსება ნაშთი. -1 შედეგი დაწყება
ბიოქიმია(საექთნო განათლება) -1,2,3 შედეგი დაწყება
საექთნო პრაქტიკის პრინციპები -1,2 შედეგი დაწყება
ეროვნული და უცხოური ვალუტის დამცავი ნიშნები- შედეგი 1,2 დაწყება
მიკრობიოლოგიის საფუძვლები-.შედეგი 1.დაწყება
საკრედიტო პროდუქტები- შედეგი 1.დაწყება
ანგარიშის გახსნა-დახურვა -შედეგი 1.დაწყება
მიკრობიოლოგიის საფუძვლები.- შედეგი 2.დაწყება
ფარმაკოლოგია (ფარმაცია) -შედეგი 1.დაწყება
მიკრობიოლოგია- შედეგი 2.დაწყება
თერაპიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები.- შედეგი 1,2,3 დაწყება
თერაპიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები.- შედეგი 4,5 დაწყება
მიკრობიოლოგია.საექთნო განათლება.- შედეგი 3. დაწყება
მიკრობიოლოგია შედეგი- 3. დაწყება
სამეანო და გინეკოლოგიური პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები -1,2,3 შედეგი დაწყება
ადრეული და სკოლამდელი განათლების მეთოდოლოგია-1,2,4 6 შედეგი დაწყება
ქირურგიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები-1,2,3 შედეგი დაწყება
შინმოვლა.- 1 შედეგი. დასწრება
სითხოვანი სამკურნალწამლო ფორმების მომზადება - შედეგი 1დაწყება
კრიტიკულ მდგომარეობაში მყოფი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები და ანესთეზია- 1.2.3 შედეგი.დაწყება
სამოალაქო განათლება.(საფინანსო სერვისები)-1,2 შედეგი დაწყება
ანატომია-ფიზიოლოგია საბაზისო პრინციპები(ფარმაცია) -1.2 შედეგი. დაწყება
ბავშვის განვითარების თავისებურებები- 1.2 შედეგი. დაწყება
კომუნიკაცია, ენა, მეტყველება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში- 1.2 შედეგი დაწყება
ანატომია-ფიზიოლოგიის საბაზისო პრინციპები -3,4,5 შედეგი. დაწყება
სამოქალაქო განათლება(ინფორმაციის ტექნოლოგია) -1.2 შედეგი. დაწყება
პროფესიული ეთიკა სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში- 1.2 შედეგი დაწყება
შესავალი ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში- 1,2,3.დაწყება
ანატომია - ფიზიოლოგია(საექთნო)- 3,4 შედეგი. დაწყება
დისტანციური საბანკო მომსახურება- 1 შედეგი.დაწყება
მიკრობიოლოგია (საექთნო)- 5 შედეგი. დაწყება
ანალიზური ქიმიის საფუძვლები. 1,2 შედეგიდაწყება
თერაპიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები-6,7,8 შედეგიდაწყება
ფარმაცევტული საქმიანობის ორგანიზაციის საფუძვლები -1.2 შედეგი.დაწყება
ანალიზური ქიმიისსაფუძვლები -3,4,5 შედეგი.დაწყება
ბიოქიმია- 4,5(საექთნო განათლება) დაწყება
თერაპიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები- 9.10 შედეგიდაწყება
ფარმაცევტული საქმიანობის ორგანიზაციის საფუძვლები- 3,4 შედეგიდაწყება
ბოტანიკა -3,4 შედეგი დაწყება
ბიოქიმია -6.7 შედეგი.(საექთნო განათლება)დაწყება
ფსიქიკური ჯანმრთელობა და ფსიქიატრია -1,2,3,4,5 შედეგი.დაწყება
მიკრობიოლოგიის საფუძვლები 4 შედეგი დაწყება
კრიტიკულ მდგომარეობაში მყოფი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები და ანესთეზია- 4,5,6 შედეგი დაწყება
ნაღდი ანგარიშსწორების საბანკო ოპერაციების განხორციელება -შედეგი-1. დაწყება
ფარმაკოლოგია 2,3 შედეგი- (ფარმაცია)დაწყება
მზა წამალთფორმების კლასიფიკაცია და შენახვის პირობები 1,2 შედეგი. დაწყება
სსსმ ბავშვებთან მუშაობის თავისებურებები სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში 1-შედეგი დაწყება
სერვის პლუსი - 1,2,3 შედეგი დაწება
ანატომია - ფიზიოლოგია -5.6 შედეგი დაწყება
კრიტიკულ მდგომარეობაში მყოფი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები და ანესთეზია- 7,8,9 შედეგი დაწყება
გადაუდებელი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები- 1.2 შედეგი დაწყება
პედიატრია და მოზარდები- 1,2 შედეგი დაწყება
ქირურგიული პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები- 4,5,6 შედეგი დაწყება
გადაუდებელი პაციენტის საექთნო მართვის საფუძვლები -3,4 შედეგი დაწყება
მიკრობიოლოგიის საფუძვლები -6 შედეგი-დაწყება
ტოქსიური ნივთიერებების ბიოლოგიური მასალიდან იზოლირება და აღმოჩენა- 1,2 შედეგი დაწყება
ინფექციის კონტროლის საფუძვლები- 1 შედეგი.დაწყება
ინფექციის კონტროლის საფუძვლები- 3 შედეგი.დაწყება
ინფექციის კონტროლის საფუძვლები- 4.დაწყება
ინფექციის კონტროლის საფუძვლები- 5.დაწყება
ანატომია - ფიზიოლოგია- 7 შედეგი.დაწყება
სახვითი და ვიზუალური ხელოვნება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში- 1 შედეგი. დაწყება
დაკვირვება და შეფასება ადრეულ და სკოლამდელ აღზრდასა და განათლებაში -1 შედეგი. დაწყება
კულტურა, ტრადიცია და მოქალაქეობა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში-1.2 შედეგი დაწყება
სამართლებრივი ასპექტები საექთნო საქმეში -2 შედეგი.დაწყება
მუსიკა და მოძრაობა ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში- 1 შედეგი დაწყება
ბიოქიმია- 4,5 შედეგი( ფარმაცია)დაწყება
ბიოქიმია- 6,7 შედეგი (ფარმაცია) დაწყება
სამკურნალო საშუალებების ფარმაცევტული ანალიზი 1 -შედეგი1. დაწყება
სამკურნალო საშუალებების ფარმაცევტული ანალიზი 1-შედეგი-2. დაწყება
ფარმაკოლოგია. (ფარმაცია) შედეგი-4.5.დაწყება
ადრეული განათლების კურიკულუმები- 1,2,3 შედეგი.დაწყება
უნაღდო ანგარიშსწორების საბანკო ოპერაციები, -1 შედეგი.დაწყება
სავაჭრო ობიექტებში მომხმარებლის მომსახურება და პროდუქციის კონტროლი-1.3 შედეგიდაწყება
კომუნიკაცია საექთნო საქმეში 1-შედეგი.დაწყება
კვლევა და აღმოჩენა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში 1-შედეგი.დაწყება
დამოუკიდებლობა და ადაპტური ქცევა ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში -1 შედეგი დაწყება
წიგნიერება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში-1 შედეგი.დაწყება
ტექნოლოგიების გამოყენება ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში 1 შედეგი.დაწყება
ტოქსიური ნივთიერებების ბიოლოგიური მასალიდან იზოლირება და აღმოჩენა- 3 შედეგი.დაწყება
მყარი და რბილი სამკურნალწამლო ფორმების მომზადება- 1 შედეგი.დაწყება
საგანმანათლებლო გარემო-1 შედეგი.დაწყება
სამკურნალო მცნენარეული და ცხოველური ნედლეული-1 შედეგი. დაწყება
122.სამკურნალო მცენარეული და ცხოველური ნედლეული-2-შედეგი. დაწყება
123.სამკურნალო მცენარეული და ცხოველური ნედლეული-3-შედეგი. დაწყება
124.პათოლოგია (პათანატომია-პათფიზიოლოგია) 1,2 შედეგი.დაწყება
125. პათოლოგია (პათანატომია-პათფიზიოლოგია)-3,4,5 შედეგი.დაწყება
126. მათემატიკური წარმოდგენების ფორმირება ადრეულ და სკოლამდელ ასაკში-1 შედეგი.დაწყება
127. საექთნო მენეჯმენტის საფუძვლები-შედეგი-1-დაწყება
128.საექთნო მენეჯმენტის საფუძვლები-შედეგი-2.3-დაწყება
129.მომხმარებელთან ურთიერთობა ფარმაცევტულ დაწესებულებებში 1,2 შედეგი.დაწყება